Återhämtad

Nu börjar jag känna mig återhämtad igen efter Bulgarienresan och allt jobb direkt efter vi kommit hem. Det blev ju jobb redan dan efter hemkomsten, sen utgång på kvällen - Station 8 och Toxicbar. Sen jobb också på lördag och söndag. Nu vet jag inte hur mycket jag kommer få jobba. Men de ringde i alla fall igår och frågade om jag ville jobba torsdag och fredag nu i veckan. Det känns ändå ganska skönt att bara ta en vecka i taget. Jag hoppas i alla fall att jag kommer få jobba så pass mycket att jag kan lägga undan pengar till Australien/Frankrike-resan.

Måste visa mitt senaste inköp, en brun, jättesöt väska från La Redoute.


Jag har verkligen blivit en modegalning, men säsongens trender är så snygga, så jag kan inte låta bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0