Hemma!

Då var man hemma igen efter en mysig weekend i Stockholm. Det har verkligen varit fullt upp. Jag kom fram med tåget vid nio-tiden på fredagsmorgonen (något groggy efter endast några timmars sömn) och då blev det direkt iväg till Kungens-kurva-Ikea och sen shopping på stan. Sen lördag strosade vi på Gamla stan och shoppade ännu mer på Drottninggatan. På söndag for vi till Heron city och jag och Monika hann även med en avstickare till Skärholmens centrum där bland annat Panduro hobby finns. Och så blev det en massa busande med kusinerna på all annan ledig tid, så ni kan ju gissa att vi sov gott på nätterna!

Det enda negativa var tågresan. Usch, är det nåt jag verkligen hatar så är det att åka tåg. Kan ju bero på att jag bara åkt på natten och då oftast i sittkupén. Finns det överhuvudtaget nån som är utvilad efter en natts tågåkande? Plånboken är nog inte heller så nöjd. För det blev ju lite shopping som sagt :)



Och en del annat smått och gott! Jackan vet jag inte riktigt om jag ska behålla eller om jag kanske ska köpa den vita varianten istället. Vi får se.

Hoppas på födelsedagsfest på fredag? :D

Kommentarer
Postat av: Pallan

Marc Jacobs =)

2007-11-07 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0