Helgen

Nu börjar min framtid verka en aning mindre diffus. På tisdag ska nämligen jag, Emelie och Sara till Resia för att planera inför den kommande resan... Tänk - om mindre än fyra månader kan jag alltså befinna mig på en strand i Australien! Tala om svindlande tanke!

Helgen har varit ganska lugn... I fredags firade vi Paue med supergod chokladtårta och blommor. Observera - några månader försenat. Men Paue verkade inte alltför bekymrad, utan hon blev mest glad.

Och så igår for jag och familjen till Umeå för att titta på ett urgulligt tinkersto - Isa. Våran stackars Harmony har gått ensam i hagen i flera månader nu, så det är verkligen dags att hon får sällskap. Vi blev då så fästa vid Isa så hon kommer till oss redan på fredag.

När vi lix var i Umeå så hann vi med att shoppa lite grann också. Jag fyndade två par skor, ett par tjocka dunvantar och en ny, röd träningströja.


347 kr för dom här skorna och ett par urmysiga "eskimå-stövlar" :D

Nu ska jag gå och ta ett låångt, skönt bad!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Åhh guuuuuuuuuud så härligt med Australien=) Vad ska ni göra där? Och hur länge ska ni stanna?

2007-10-14 @ 20:59:35
URL: http://pallanpallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0