Helgen

Helgen har varit väldigt lugn. På fredags kväll for jag till Evelina och hälsade på. Det var ju tre månader sen vi sågs sist. Hade med mig några bilder från resan som både hon och hela hennes familj ville se. Båda hennes brorsor blev helt begeistrade och det är nog bara brist på pengar som stoppar dom från att fara iväg till Australien. Vi körde Singstar också, men guud så dålig man är på det, det är bara att erkänna :P Och så åt vi världens godaste blåbärspaj som hennes mamma hade gjort. På lördag for jag och Monika till stan för att springa älvspromenaden. Det var härligt, men ganska slaskigt. På kvällen såg vi äntligen The Notebook, och den var riktigt bra! Söndagen bestod av jobb, jobbade morgon och kväll. Där hade ni en kort sammanfattning av min helg. Förhoppningsvis blir nästa lite mer innehållsrik!

Cheeses vad less jag är på att bo hemma just nu. Inser hur bra vi hade det när vi reste omkring, då kunde vi bestämma allt helt själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0