Min guru solen

Efter att ha haft solabstinens i några dagar har den äntligen stillats. Tala om fint väder! Har bara legat och tryckt på bagarstugetrappen (varmaste stället på gården!) hela dagen.. läst alla tidningar som jag inte hunnit läsa sen vi kom hem från Thailand. Skönt att bara lata sig ibland också.

Hatar att jag är så fruktansvärt mångsidig.. håller på som bäst och funderar vad jag ska välja för utbildningar till hösten. Är typ 90% säker på att jag inte kommer plugga vidare, men det kan ju vara kul att söka, bara för att se om man kommer in. Kruxet är bara att det låter lika lockande att läsa molekylärbiologi som psykologi eller lingvistik eller varför inte läsa till civilingenjör. Kan ingen bara bestämma åt mig? Problemet tror jag är att de flesta ämnena blir intressanta om man får fördjupa sig i dom.


Kommentarer
Postat av: Pallan

Ja visst är det underbart:)

2008-04-17 @ 11:58:57
URL: http://pallerallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0