Paradise

Jag har inte varit sa aktiv pa min blogg nu under den senaste tiden, tankte bara meddela att Australien ar heelt underbart. Manniskorna har ar sa lattsamma och trevliga, havet ar sa fruktansvart harligt, min nya favoritsport ar surfing, djuren ar sa komiska, festerna gar inte att jamfora med Skelleftea, surfarkillar ar saa snygga och mest av allt alskar jag varmen... Aah, om jag fick bestamma skulle jag aldrig lamna det har landet. Vi far val se, kanske aker tillbaka till hosten och jobbar har som de flesta vi mott under resan gor.

Soliga och varma halsningar till er darhemma!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Ja det hoppas jag med=)
Hoppas ni har det bra, har läst på resedagboken och det låter ju toppen!=)

2008-03-09 @ 11:40:02
URL: http://pallerallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0