Bye bye

Nu är det INTE länge kvar! Idag klockan 19 lämnar vi landet. Det går inte beskriva i ord hur förväntansfull och glad jag är just nu! Att min ryggsäck redan är full och jag inte packat med allt som jag kan tänkas behöva är ett annat bekymmer. Det löser sig. Det går ju handla därborta också.

Det finns så mycket att se fram emot innan vi ens landat i Perth. En grej är flyget. Det är troligtvis ett trevåningsflygplan och bäst av allt - det finns "tv-skärm" på alla passagerarstolar, så alla resande har en egen privat filmstudio. Hoppas dom serverar god mat också, det skulle visst ingå i priset.

Jag ska försöka få tag på en dator när vi reser omkring, så jag kan berätta här och på resedagboken.se (ann_pe) hur det går för oss. Första två veckorna ska vi ju bo på hostelet Ocean Beach Backpackers så där lär det ju inte va nåt problem, men man vet ju inte hur det kommer se ut på de andra ställena.

Ha det så bra alla här hemma!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Waaaaaaaaaao ha så kul=))

2008-01-25 @ 13:01:59
URL: http://pallerallan.blogg.se
Postat av: karin

Hoppas du får riktigt skoj!

2008-01-31 @ 10:28:05
URL: http://www.fossig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0