Dancing in the moonlight

Idag var jag på vårdcentralen och tog andra vaccinsprutan. 470 kr - poff -  borta! Men hellre ett hål i plånboken än att smittas av hepatit A och hepatit B. 

Imorgon är det bara en vecka kvar innan vi åker... Ååh, det känns så himla härligt! Både jag och mamma jobbar till 14 imorgon, så efter det ska vi till stan och fixa en del:
* inhandla stor ryggsäck (där praktiskt taget allt ska rymmas)
* hämta ut visumet (en vecka sent :P)
* köpa sollotion (spf 20 borde väl räcka?), magsjuketabletter och en del annat på apoteket
* fixa bankkortet, mitt nuvarande har börjat "ömsa skinn" :P
* och köpa en massa annat smått och gott som kan behövas

Tänkte överraska familjen med en fransk ostpaj till middag. Lät så himla gott och när jag ändå är ledig så kan jag ju passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0