Ej samarbetsvillig

Jag som verkligen hade sett fram emot en vecka utan mamma och pappa önskar nu att de helst kunde vara hemma imorgon. Jag MÅSTE ha bilen. Moppen vägrar att samarbeta. Idag tog jag bussen till jobbet, men det kan jag ju inte göra varje dag, då missar jag ju en halvtimme och det är halvtimmen då vi planerar allt jobb för förmiddagen och skvallrar om ditten och datten. Pappas jobbarkompis ska i alla fall kolla upp vad som kan tänkas va fel med moppen. Hoppas han lyckas, annars vet jag inte vad jag gör. Är som tur var ledig imorgon, men har börjat förbereda mig på att cykla till jobbet på fredag. Hur som helst, det löser sig på något vis!

Nu blir det jordgubbsplockning, hoppas inte Jenny har käkat upp alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0