I got my mind set on you

Blev så glad. På kanal5.se/frusna finns det långa listor på bra låtar som varit med i programmet Frusna män söker kärlek. Oftast hör man ju nån bra låt på radion som man tycker är så himla bra fast inte riktigt vet vilken den är. Men på 5:ans hemsida finns det alltså en massa bra songs samlat på ett och samma ställe, så det är bara att fynda.

Snart kommer Monika hem, hon har varit i Stockholm sen i söndags. Bott hos morbror Ola har hon gjort och varit på praktik på ett dagis som ligger några minuter bort från deras lägenhet i Huddinge. Egentligen skulle det ha varit kul att följa med henne ner, men har man jobb så har man. Vi ska ju ändå dit i sommar också.

Råkade riva sönder en vårdtagares byxor idag på jobbet. Hon sitter i rullstol och när jag och en jobbarkompis skulle försöka dra på hennes byxor - det är samma visa varje dag - råkade det ritscha till lite och mudden lossnade från byxorna. Vi försökte skoja till det lite och säga att jag blivit för stark och måste sluta träna på gym snart. Haha, jag som typ aldrig ens lyft en hantel :P

Jaja, nu ska jag ut i det sooliga vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0