Utmaning

Jag har blivit utmanad det är kul!

För 5 år sedan:  Var jag 16 år och skulle snart äntligen sluta grundskolan. Det var skönt att lämna Bureskolan. Jag hade en hel sommar framför mig utan jobb, så det var härligt. I augusti fyllde pappa 50 år och då blev det en resa till Stockholm och Kreta.

För 3 år sedan:  Var jag på väg att sluta tvåan på gymnasiet. Det var nog en ganska lugn period, hade fått feriepraktik på Parkförvaltningen i Bureå. Men efter sommaren fyllde "alla" 18 så då blev det en intensiv partyperiod om jag inte minns fel.

För 1 år sedan: Hade jag en månad kvar på naturvetenskapliga basåret i Skellefteå och skulle snart fara till Stockholm på min yngsta kusin Neos dop.

För 3 månader sedan: Var jag, Emelie och Sara på andra sidan jorden och levde livet. Så mycket som vi var med om på dom två månaderna kommer vi aldrig uppleva här hemma ens på två år.

Igår:
 Var jag ledig och låg och latade mig i solen, läste klart Jo Nesbø:s bok Fladdermusmannen.

Idag: Samma visa igen, är ledig idag också. Men ska nog ut på en springtur nu på morgonen i alla fall. Håller på och tränar inför Tjejmilen.

Imorgon: Blir det jobb!

Om ett år: Ingen som helst aning! Kanske (om det blir som jag vill) har jag just kommit hem från jobb eller studier i utlandet.


Hittade en gammal bild som jag tycker är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0