Life goes on

Jag är rent usel pa att skriva här i bloggen, men livet gar vidare här i Nice. Sista tiden har gatt sa fruktansvärt snabbt. Det har redan gatt en manad sedan vi bytte lärare sa nu har vi en ny igen. Han är riktigt bra, men lite speciell och mysko. Vi var ut igar tillsammans med han och de andra fran klassen. Vi besökte klubben Bliss, dit vi försökt komma in en gang förut, men den gangen hade de privatfest sa da gick det inte. Det var en riktigt rolig kväll, det enda mysko var att varan lärare stötte järnet pa Sandra nästan hela tiden :P 

I affärerna har de börjat sälja julsaker sa vi börjar sa smatt planera vad vi ska köpa med oss hem. Ni har nagat att se fram emot mina vänner och familjen! :) Vädret har ocksa ändrats, nu regnar det nästan varje dag. Det är trakigt, men vi far julstämning av det i alla fall. Manga kvällar spenderar vi framför en bra film med en kopp varm choklad i handen.

Men i veckan är det inte sa lugnt. Ikväll ska vi till en engelsman fran skolan, som äger en lägenhet här i Nice. Och imorgon ska vi till en fest hos nagra franska killar tillsammans med de andra fran klassen. Sen pa lördag är planerna att vi ska sjunga Singstar med nagra av Claudias franska kompisar som kommer hit till residenset och gör crêpes med nutella :D Mycket att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej Ann! Du verkar ha det trevligt i Frankrike:) Jag saknar dig;)

Kram från lillasyster Monika

2008-11-06 @ 18:41:26
Postat av: Frida

Vad gott och bra du verkar ha det där i värmen. Eller, kanske inte så varmt längre, men varmare är här iaf! Kul att läsa om dina ävetyr! Önskar att jag fick använda min franska lite också...



Tack för vykortet också! Blev överraskad då det var något annat än räkningar för en gångs skull!



Ta hand om dig!

Kram /Kusin Frida

2008-11-11 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0