Une autre semaine

Ännu en vecka späckad med skola pa förmiddagarna och sol och bad pa stranden efterat, kan det bli bättre? Jag har fatt flytta upp en klass, sa nu har jag en lärare som ser ut som en äkta konstnär med pipskägg och axellangt har. Han är ny för de andra i klassen ocksa och han är väldigt trevlig och rolig.

Bade Carmela och Claudia har sina föräldrar här just nu, sa jag och Sandra har fatt "klara oss själva" ett tag. Idag shoppade vi i H&M och till middag lagade vi supergod lax med kokosmjölk och grön curry.

Ikväll blir det utgang :D


Stranden i St Jean Cap Ferrat, dit vi akte till i söndags


Posing ;)





Kommentarer
Postat av: Pallan

Jaha men gud vad bra:) Oj, du fick rent hoppa upp en klass. Låter som det går bra då!



Gud så skönt ni verkar ha det. Jag vill också ligga på stranden. Här hemma är det väl en tidsfråga innan det börjar snöa;)



Jo det är bra. Nej det var jag inte men ikväll blir det fest och utgång:) Har ni varit på några roliga klubbar då?

2008-10-11 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0