Redan fredag!

Igar hade vi en heldag i Sydney! Det var ratt daligt vader pa morgonen, men det klarnade upp efter nagra timmar, sa da begav vi oss till city. Vi gick i Hyde Park (dar det bland annat fanns fladdermoss!), vidare till Operahuset, inne i gamla stan The Rocks, ner till hamnen dar jag, Pauline och Emma tog en farja, medans Sandra och Claudia begav sig tillbaka till hostelet, vilket jag forstar mer an val, de hade ju akt flygplan hela natten och var nog inte bara lite jet-lagade. Sen gick vi over hela Harbour Bridge. Det var haftigt och riktigt bra utsikt!

Idag har jag legat pa stranden och slappat medans de andra varit i Blue Mountains. Jag var ju dar forra gangen jag var i Australien sa jag kande att det rackte med den gangen. Det har da varit hur skont som helst och vi far se vad som hander ikvall. Det beror pa hur trotta mina reskompisar ar. Vi har da tankt ut ikvall eller imorgon kvall.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att höra att du har det kul Ann! Lite klantigt det där med bankomat kortet. ;) Men skulle lätt kunna vara en tabbe jag skulle kunna göra, haha. Tur att det löser sej i alla fall! Och du, AKTA DEJ FÖR HAJARNA! ;) Puss puss

2009-04-03 @ 10:22:51
Postat av: mamma

Hejsan,gumman!



Hoppas allt är bra.vad gör ni för roligt i dag då,har ni hunnit surfa något än,eller ligger ni bara på plajan och latar er?

va rädd om dig,hälsa kamraterna



puss och kram mamma

2009-04-04 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0