Ett år sedan 2

Jag kan ju fortsätta tjata om att vi var på andra sidan jorden för ett år sedan. Å ena sidan så längtar jag tillbaka tokmycket men å andra sidan så är det ju nya planer på g nu :)



 
Paradisstränder på Rottnest Island, Perth



En av mina favoritbilder... Kanottur i Abel Tasman Naturreservat i Nya Zeeland. Tredje från vänster var våran guide, Josh. Femte från vänster Emelie, sen jag och så Sara. De andra var ett par från England som var på bröllopsresa och så ett par från Tyskland. Det var en, minst sagt, rolig dag!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Vad bra:) Det blir kul! Vi får bara fixa nånstans att vara på.

2009-02-11 @ 20:19:27
Postat av: Angelica

att det var ett helt år sedan!! Ja du, tiden går fort..

2009-02-17 @ 13:27:35
URL: http://mycketsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0