Feberyra

Fortfarande feber och just nu svettas jag som en gris. Har haft världens konstigaste drömmar i natt också. Först drömde jag att jag och några fler skulle åka flyg nånstans, minns inte vars. I alla fall så skulle vi efter ett tag byta plan och detta skulle alltså göras uppe i luften, inte som i normala fall, nere på marken. Bytet går inte så bra så det slutar med att vi störtar mot marken och jag vaknar genomsvettig och törstig som bara den. Går och dricker och somnar sedan om. Den andra drömmen insåg jag nu att jag helt glömt bort, men den var sjuk den också, det minns jag. Jag vaknade i alla fall supertörstig den gången också, det var länge sen vatten smakade så gott.
Huu, jag hoppas febern ger sig snart, man orkar ju knappt göra nånting. Bara att skriva det här är värsta kraftansträngningen:p

Kommentarer
Postat av: Angelica

krya på dej Ann!

2009-02-17 @ 13:28:36
URL: http://mycketsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0