G'day mate!

Kollar lite grann på flyg till Australien. Börjar som vara hög tid att boka nu. Men jag får nog ändra mina planer vad det gäller att jobba, för då måste man ha minst 5000 AUS dollar på kontot för att få working-VISA. Det har jag, men det är innan jag betalat flyget. När det gäller flyget är mitt enda krav att inte behöva mellanlanda på London Heathrow, har som inte så bra minnen från senaste gången ;P Så det får bli Frankfurt, vilket är superbra för då kan jag och Claudia från Tyskland mötas upp där. Är roligare att ha någon att flyga tillsammans med, speciellt när det nästan tar ett dygn. Jag är ändå förvånad över priserna, just nu finns det ett flyg för mindre än 10 000 kr, det är visserligen med Air China som jag aldrig hört talas om men. När det gäller Quantas som vi åkte med förra gången får man betala kring 12 000, inte så farligt det heller. För er som är nyfikna finns det en superbra hemsida, bigtravel.se där man söka resor till alla möjliga ställen.


Kommentarer
Postat av: angelica

haha, bra att du inte tänker mellanlanda i London ;)

2009-02-03 @ 14:07:22
URL: http://mycketsaft.blogg.se/
Postat av: Pallan

Hallå fick du mitt sms om fredag?:)

2009-02-04 @ 15:13:50
Postat av: karin

Åh så det bär av igen! Lyckos dig ;)

2009-02-04 @ 16:58:27
URL: http://fossig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0