Somewhere over the rainbow

Då var ännu en trevlig vecka till ände. Ola, Jessica och busiga kusinerna har som sagt varit och hälsat på och vi har besökt alla loppisarna som finns i närheten, bland annat det i Istermyrliden och ett mysigt femtiotals-café i Nedre Bäck. Jobbade på onsdag, sen torsdag blev det filmkväll och kinamat från Wok&Roll med Paue, Jessica, Jenny och Jerker. Vi blev ganska förvånade, efter att ha väntat på våran mat i mer än en halvtimme kommer en av kockarna och säger att deras ris visst är slut. Vi fick nästan en chock - slut ris på en kinarestaurang?! Det kan inte hända varje dag, haha. Tur att vi inte är så kräsna utan klarade oss bra på nudlarna som vi fick i stället för riset. Fredag jobbade jag, så det blev en lugn kväll på det, fanns en del tvätt som behövde göras. I lördags var det förfest hos Malin med grillning och så. Emelie och Sara, som kommit hem från deras tre månader långa språkresa i Spanien, var också med så det var trevligt. Det roligaste var på natten vid halv tre då jag helt oväntat fick ett sms av Malin "Jag mår bra! Men nån snarkar mig i örat!". Haha, det komiska var att vi inte hade smsat med varandra på hela kvällen. Fick mig ett gott skratt och snarkaren var visst Sara:)



Känner mig nostalgisk idag, har laddat ned en massa Celine Dion-låtar som jag sitter o lyssnar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0