Lovely

Nu har jag fått Claudia och Sandras bilder från Australien! Innan jag kollade igenom dom kändes det som att det var superlänge sen vi hem från en av de roligaste resorna någonsin. Men efter dröserna med bilder inklusive filmer med bland annat våra tappra och onyktra försök att spela didgeridoo, irländarens skönsång (skrattar ihjäl mig!) och våra komiska grimaser, så får jag direkt tillbaka den där härliga "No worries, mate"-känslan.

Ska lägga in bilder senare, till en början kan jag bjuda jag på dessa två:


Det som satte guldkant på resan - sharkface, duckface och mouseface :D Lättroade??:D När vi hade långtråkigt var det dessa miner vi gjorde åt varandra och skrattade ihjäl oss mitt bland folk som inte förstod ett skvatt av vad vi höll på med :p

Och så en "normal" bild på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0