Torsdag

Jag avlider! Är hur trött som helst efter att ha stigit upp klockan fem tre dagar i rad. Det skulle ju inte va så farligt om jag kunde försöka lägga mig i tid nån gång, men det går visst inte så bra :p Imorgon är det i alla fall sista tidiga morgonen på ett tag tills jag jobbar igen på onsdag. Men nu känns det i alla fall som jag har koll på läget på jobbet. Har gjort en hel del anteckningar på krångliga vägar till vårdtagare, nej jag tror det kommer funka bra. Idag hade vi vikariemöte också och medicindeligering. De andra vikarierna verkar supertrevliga, vi är värsta superteamet haha:) En som snart är utbildad sjuksköterska och nu jobbar sin sjunde sommar i Lövånger, en som pluggar till läkare, en annan som gått ett år på sjuksköterskelinjen och så en spanjor som jobbade förra sommaren också.

Nu längtar jag efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi ska vara hos Sanna och grilla, dricka vin och babbla :) Vad ska du göra?

2009-06-19 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0