My heart is beating like a jungle drum

Är helt överlycklig just nu, jag har redan fått skatteåterbäringen!! Hade förberett mig själv på ett fattigt liv fram till slutet av juli då första lönen landar på kontot och skatteåterbäringen visste jag ju att jag inte skulle se skymten av förrän i augusti eftersom jag var en vecka försenad med att skicka in deklarationen. Har ingen aning varför jag fick den redan nu, kanske var det för att jag fixade det på internet? Är hur som helst superglad! Sommaren är räddad :D Det bästa av allt är att de inte tog någon straffavgift på tusen kronor som det påstås att de gör om man är försenad med deklarationen, jippi!:)

Tredje dagen inskolning avklarad idag också.. Det var den minst förvirrande hittills, mest beroende på att den bara bestod av 3,5 timmar men också för att vi befann oss på älderboendet hela tiden och inte behövde köra bil till någon vårdtagare. Men ska höra om jag kan få ännu en inskolningsdag på fredag, skulle som behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0