Måndag

Så var det måndag igen. Och en vecka kvar tills jag åker!! Tiden går allt bra för snabbt, vilket inte är så dumt i och för sig. Ska jobba kväll på onsdag och förstås packa packa, men annars är det lugnt. Vi får se vad den här veckan bjuder på.

Helgen var kul och det hände vissa mer eller mindre... tja galna saker om man säger så :p Fast jag orkar inte gå in på några detaljer, utan kör på en kort sammanfattning. I fredags var jag och pappa och storhandlade på ICA Maxi. Gick väldigt bra, vanligtvis brukar vi irra omkring och inte hitta nånting när vi ska handla tillsammans. Till middag blev det thailändsk kyckling med green curry och nudlar. Thai-mat är den bästa! Lördagen började med en skön löptur och fortsatte med någon timme solning på kära bagarstugetrappen. Inte så dumt alls. Sen på kvällen hade Malin förfest, det var trevligt och efter det drog vi till Calles och slutligen Station8. På söndan for jag, Malin och Pallan och åt på Max, men resten av dan var som lugn.

Nu tror jag bestämt att det blir en promenad ute i finvädret.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0