Picknick!

Idag har Evelina varit här och vi har haft picknick ute i det fina vädret! Vi åt pinnbröd, chèvremuffins, linssoppa, ballerina, grillade korv och drack varm choklad tills vi nästan rullade fram. Gott var det i alla fall och så himla härligt med sol. Det blev lite gäspningar där på slutet, vi är inte vana vid så här mycket syre på en gång! :P

Sen måste jag sätta igång med packningen nu. Hade tänkt börja i måndags, men fattar inte vart den här veckan har försvunnit?

Jag ska föresten fara och hälsa på hos Marie en vecka ungefär när jag kommer hem från Australien. Hittade tågbiljetter för 97 kr/enkelväg och då kunde jag som inte låta bli! Ska bli kul och jag hoppas på att det är varmt vårväder där då! Marie for ju hem i veckan, i måndags.. det var tråkigt, det är så roligt att ha henne här. Men som sagt, inte så länge kvar tills vi ses igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0