Feels like woah

Ända sen vi var i Brisbane har den varit min följeslagare och vägrar att lämna min sida. Nej, det är verkligen en envis förkylning. Det måste va rekord, har aldrig varit krasslig så här länge. Kurerar mig så gott det går här hemma hos Marie, med litervis med te och annat. Men jag är inte sängliggande, så illa är det inte. Igår var vi till Ikea där jag fyndade massa småsaker som i slutändan inte blir så billigt ändå.. som vanligt :p Men det är grejer som behövs, bland annat klädhängare, en morsdag present till mamma och en souvenir till pappa. Idag åker vi till Växjö.


Otroligt söt Hello Kitty-känguru.



Jump på världens största sandö Fraser Island! Det välkända vraket SS Maheno i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0