Home sweet home

Inte riktigt, men nästan. Befinner mig i alla fall i Sverige, så då kan man ju nästan säga att jag är hemma. Hälsar just nu på hos morbror Ola, Jessica och mina småkusiner. Vi har haft en trevlig helg tillsammans och imorgon åker jag vidare till moster och kusin Tim i Småland. Det blir kul, kommer vara där i hela en vecka. Sen är jag hemma igen nästa tisdag.


Helt euforiska efter att ha testat skydive. Längtar tillbaka. Claudia och Sandra spenderar just nu sina sista dagar i Perth innan dom åker hem nu på onsdag. Hade inte haft nåt emot att vara där tillsammans med dom kan jag ju säga!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Välkommen hem:)

2009-05-11 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0