Måndag

Då har jag snart varit hemma i en vecka redan. Har mest bara latat mig och försökt bli frisk från förkylningen, den börjar släppa men jag är fortfarande lite täppt i näsan när jag vaknar på morgonen.. Pappa tyckte att jag kunde sätta igång med ved-kapning direkt i onsdags, han förstod inte att jag kanske vill bli frisk någon gång. Men som sagt idag kan jag nog börja hjälpa han med klyvning och stappling.

Jag och Monika har fått jobb på hemtjänsten i Lövånger i sommar! Först var det ju tänkt att jag skulle jobba på hemtjänsten i Bureå som vanligt, men det visade sig att de inte behöver mig ändå. Det ska bli kul med lite omväxling, det är bara synd att vi inte får börja jobba förrän i slutet av juli, men det blir ju någon vecka innan med inskolning och en kurs ska vi också gå. Det var länge sen jag var ledig under sommaren så det ska inte bli dumt alls :) Hoppas på många bad och mycket sol!

Helgen var trevlig. I lördags var jag, Hanna, Jenny och Ammy till Angelica och Petter som blivit föräldrar. 5 maj föddes deras underbart söta son som kanske ska heta Nico eller Dante. Ofattbart söt är han. Sen på kvällen for jag, Ammy och Hanna ut på Station, det var riktigt kul det också, men döm om min förvåning när DJ:n inte visste vilka Kings of Leon var! Hade verkligen sett fram emot att dansa till Sex on fire men man kan inte få allt här i världen ;)

 
Maries gulliga katt Cindy, som ursprungligen kommer från oss. Råkade fånga henne mitt i gäspningen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare! Gu vad bra att du inte heller borjar forann i slutet av juli, da ska vi hitta pa massa saker i sommar nar vi kommer hem den 5 juli <( Hoppas allt e bra ^ och att du hade de kul i australia)( kram kram fran em i spain <(

2009-05-25 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0