Hearing damage

Känns som det var en evighet sen jag använde våran dator sist. Har mest befunnit mig på jobbet och hos Erik den senaste tiden. Synd bara att det är så långt mellan dom! Var ju inte direkt överlycklig imorse då jag var tvungen att ta 5.50 bussen från stan... 

Fick ett extremt choklad-sug nu när jag äntligen kom hem från jobbet (efter att ha väntat på en buss som envist vägrade komma) så jag gjorde den gamla godingen Hotan totan. Receptet på det lärde vi oss på en utflykt i lågstadiet och det funkar fortfarande! Bara blanda ihop smält smör med havregryn, kakao, sirap och socker. Så enkelt och så mumsigt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hotan totan! Det var ju hur gott som helst!!

2009-11-29 @ 16:34:43
URL: http://annacarolinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0