All That I Need

Längtar tills jag kan fortsätta läsa Twilight - New Moon, men just nu är det som sagt Newspaper research som gäller. Analyserar de olika sätt på vilka The Times och The Mirror har valt att beskriva Stephen Gatelys tragiska bortgång. Kanske inte det roligaste jag gjort, men får i alla fall lära mig ett stycke pojkbands-historia.. Att läsa om Amerikas historia, som är något vi också ska göra den här veckan, är dock riktigt intressant. Då är det lätt att glömma att det faktiskt är plugg man håller på med.

Igår kom mitt H&M-paket med posten, så nu sitter jag här lycklig med leopard-mönstrade angora-sockar och mörkblå favorit-toppen med rött mönster. Tänk vad glad man kan bli av lite nya kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0