Planering

Snart åker man då. Undrar hur lång tid det kommer ta innan jag fattar var det är jag ska. Känns så himla overkligt! Just nu är det 27 grader i Nice. Inte alls så pjåkigt! :) Förhoppningsvis kommer det hålla i sig till den 14:e då jag landar på den franska marken. Men innan dess ska det hinnas med en del annat. Imorgon åker jag och Monika till Stockholm för att springa Tjejmilen. Lördag hade vi tänkt shoppa och vara sociala med Ola, Jessica och kusinerna och sen på söndag mitt på dan är det dags för själva loppet. Ser verkligen fram emot det, fatta vilken känsla att springa tillsammans med 25 000 andra, på och omkring, Gärdet i storstaden. Monika åker hem igen på måndag, och jag åker vidare till moster Marie, Göran och kusin Tim i Småland, tidigt tidigt på onsdag morgon (redan klockan 5 på morgonen går tåget, hur man ska orka stiga upp så tidigt är en annan gåta, men billig tågbiljett var det då!!). Där hade jag tänkt stanna till den 9:e och sen får vi väl se vartåt det barkar innan jag tar flyget den 14:e september!

Har en lång lista på saker som måste inhandlas...
* tvättmedel
* nya skor
* bomull
* tandkräm
* osv., osv.

Har till och med köpt Kalles kaviar som jag ska ha med. Haha, är man besatt så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0