Jag, Monika och 25 000 andra

Idag är jag mör! Jag och Monika sprang Tjejmilen igår, det var så himla kul och jäklar så mycket folk! Vi höll på att få en chock när vi kom gående över Gärdet och fick syn på den enorma folkmassan. Vi startade i grupp tre, som var tänkt för de som skulle springa på mellan 49 och 53 minuter, men det var många som överskattade sin förmåga, för jag vet inte hur många gående vi var tvugna att sick-sacka oss mellan. Tror att vi sprang i diket hälften av tiden :P Nästa gång blir det antingen grupp 1 eller grupp 2 för oss :) Monika var aningens snabbare än mig med sina 51 minuter och 48 sekunder och jag kom i mål 16 sekunder efter. Mitt mål var att hamna där nånstans kring 50 minuter så jag är väldigt nöjd med tanke på att det inte var så lätt att kuta i trängseln. Till råga på allt började min lins krångla några timmar innan vi skulle springa, så den kastade jag ut och sprang halvt blind på ena ögat, men det gick det också! :)

Just nu är jag hos morbror och har det lugnt och skönt. Ola och Jessica är på jobbet och Isabella och Neo på dagis. Kanske ska jag ta en promenad till Skärholmen centrum snart, där har de allt möjligt att erbjuda, bland annat Panduro hobby! Alltid kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0