Mangoed

Jag har blivit besatt av mango. Det är så otroligt gott! Speciellt med lite smält choklad till... yummy! Mangons smak är så speciell. Det är som en blanding mellan apelsin, ananas, morot och en aning kokos. Egentligen en jättekonstig blandning, men åh så gott! Och inte nog med att jag äter det som en galning, jag har till och med köpt både hudlotion och duschcreme från Body Shop med just smaken mango :P



Helgen har varit ganska händelserik ändå. Har varit på Boda Borg med familjen och så sett bio med Angelica, Jenny och Paue: "I now pronunce you Chuck and Larry" närmare bestämt. Verkligen en jätterolig film! Och så kanske det bör nämnas att jag lyckades gå in i en lyktstolpe på väg till bion när jag skulle säga hejdå till syrran... Pinsamt värre ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0