Frammee!

Tankte bara meddela att jag nu ar tillbaka i underbara Australien! Ar sa fruktansvart trott just nu, sa har kommer bara en kortare uppdatering, har inte blivit mycket somn de senaste dygnen som spenderats i flygplan. Traffade i alla fall Pauline och Emma pa Sydneys flygplats och vi har gatt omkring har pa Bondi Beach och nyss at vi fiskpinnar med potatis. Imorgon pa morgonen kommer Sandra och Claudia. Ska bli riktigt kul att traffa dom! Har en dalig nyhet att beratta ocksa. Jag glomde en valdigt viktig sak hemma. Mitt bankkort. Hur man nu lyckas med det, ar inte nojd pa mig sjalv. Jag hade lagt det i scannern for att gora en kopia som kan vara bra ifall man tappar bort det, men sen glomde jag da att ta ut kortet ur scannern.. Men jag har ju mina reskompisar sa pappa ska fora over pengar pa nagon av deras konton. Det loser sig, aven fast det ar svart att smalta att inte ha med sig en san viktig sak.

Kommer med en langre uppdatering senare, just nu ar jag sa somning att jag kommer slockna om jag sitter har langre an en minut till typ:p

So long, mates!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hanna berättade att du glömt det i scannern, vilken ångest man skulle ha! Tur att det finns internetbank..

2009-04-14 @ 12:21:56
URL: http://mycketsaft.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hanna berättade att du glömt det i scannern, vilken ångest man skulle ha! Tur att det finns internetbank..

2009-04-14 @ 12:22:18
URL: http://mycketsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0