Måndag

Nu är det måndag igen och snart redan september. Kan någon säga mig - vart tog augusti vägen?! Juni och juli gick förbi i lagomt maklig fart, men den här månaden har liksom bara svischat förbi. Det är ju i och för sig en vecka kvar innan månadsskiftet, så jag kanske skulle ta och hejda mig en aning med min tidsstress.. Men i varje fall är det nu mindre än vecka kvar till Tjejmilen. Älskar att det nästan inte känns ansträngande längre att löpa. Visserligen kan formen skilja lite från dag till dag, ibland känns det som man springer i sirap men andra gånger känns det som man har en raket i baken. Men något som är säkert är att grundkondisen har förbättrats sen jag kom hem från Australien i maj. Hoppas att kroppen känns fräsch på söndag, om inte kommer det nog kännas betydligt lättare av att springa tillsammans med 25 000 andra, det är en sådan stämning och verkligen värt all träning vi lagt ned under sommaren. Längtar!

Helgen har varit fylld av festligheter. Kräftfest i fredags som kunde ha varit liiite roligare om jag inte varit tvungen att jobba 8-12 dagen efter, hade råkat missat att jag skulle jobba då. Men det var bara fyra timmars jobb så liksom ingenting att klaga på. Sen på lördag fest hos Erik och Malins kusin. En bild säger mer än tusen ord, så jag låter dessa (Eriks) sammanfatta helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0