Framboise

Vilket hallon-år det är i år. Hela gården kryllar av dessa röda bär som fastnar mellan tänderna då man äter dom. Och så har jag återupptäckt hur gott det är med svarta vinbär och fil, eller ännu bättre - grekisk yoghurt.. mums, återkommande efterrätt just nu.

Jag ska inte shoppa, de senaste stadsbesöken har slutat med att jag köpt betydligt mer än vad det från början var tänkt. Förra veckan blev det tre behåar istället för en och igår blev det en mp3, silverputs och fyra plagg från Jc. Fast gårdagens shoppingrunda kan förklaras genom att jag faktiskt behöver en ny mp3, silverputs och kläderna på Jc kostade inte mer än dryga hundralappen plus att de var så snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0