Tipp tapp

Gissa om jag, Maj och Jenny blev glada igår när vi kom till jobbet och möttes av varsin sånhär übersöt tomte:

Våran chef Gerd hade köpt dom som tack för att vi jobbade kväll igår då hon och resten av jobbarkompisarna på hemtjänsten Lövånger åt julbord i Storstugan. Maj har till och med gått omkring i ett år och suktat efter just den här tomten, så hon var mer än överlycklig över julklappen.

Idag är jag ledig så har just skickat in en Thesis statement exercise. Nu ska min essay förbättras lite innan jag skickar in "the second draft". Till nästa vecka ska vi läsa One Flew Over the Cuckoo's Nest, alltså Gökboet, så det blir kul! Sen måste jag se den filmen nån gång också, med tanke på kultfaktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0