Tjoho

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina blå svindyra skinnstövlar från Nice
Vad gör du? Peppar inför en nyårskväll som kommer bli hur toppen som helst!
När drack du sprit senast? Inte ens en vecka sedan, på Statt's hemvändarkväll på juldagen
Har du lugg? Just nu kan man kalla den snedlugg
Fest eller slacking? Beror på humöret och sällskapet
Gillar du sport? De flesta sporter, men somnar om jag tittar på exempelvis hockey eller golf
Vill du ha barn? Det vill jag, om sisådär fem, tio år kanske
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och franska, även vissa ord och fraser på tyska
Borde man röka på pubar? Det borde man inte, det är outhärdligt att befinna sig där då
Är du stolt över ditt liv? Det är jag verkligen
Vilken låt lyssnade du på senast? Abbas Happy New Year
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? New York eller Buenos Aires
Har du ngt djur? Hos mamma och pappa en katt, en häst och två stutar
Har du ngr trummor? Nej
Tittar du mkt på tv? Det händer ja, men ser mest filmer
Har du varit med i lokaltidningen? När jag var liten skickade jag flera insändare till Mini-Norran
Vad kostar det du har på dig? Inte så fasligt dyrt för att vara en nyårs-outfit, närmare 400 skulle jag tro
Vilken färg har dina väggar? Lila (men är otroligt less, skulle vilja tapetsera om till vita väggar + mönstrad fondvägg)
Vad gör du när du inte kan sova? Läser eller lyssnar på musik
Vad gör du om ett år? Jag har faktiskt ingen som helst aning, men pluggar troligtvis
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Jag brukar läsa dom, och de stämmer väl kanske hälften av gångerna
Brukar du svära mkt? När jag är arg kan det slinka ut en eller annan svordom
Bästa fiket? Lilla Marie är trångt men otroligt mysigt, känns som man befinner sig i våran bagarstuga
Det dyraste du äger? Minidatorn
Favoritpålägg? Ägg och kaviar
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Har strumpbyxor just nu och de är gråmelerade
Vad lyssnar du på just nu? Dirty Dancing-filmen
Vad åt du senast? En mango
Hårfärg? Blond
Favoritmånad? Helt klart sommarmånaderna, när de är som varmast och soligast
Favoritdag? Alla lediga dagar!
Choklad eller vanilj? Choklad
Vad har du för färg på tandborsten? Rosa, blå och vit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0