Monday, baby

Jag är så barnsligt glad just nu; har köpt en minidator och känner mig som en femåring på julafton. Det är en svart "snäckformad" Eee från Asus. Känner mig som Carrie i Sex and the City när jag kan sätta mig var jag vill och plinka på det näpna tangentbordet. Förutom i mitt eget rum, ironiskt nog, dit verkar inte vårat trådlösa internet nå, men det bekymrar mig inte alltför mycket.

Är det något som verkligen gör mig barnsligt glad nuförtiden så är det för att jag har världens underbaraste baby!

Kommentarer
Postat av: karin

Kul med ny dator :)

2009-12-29 @ 12:47:06
URL: http://fossig
Postat av: Jessica Gjertz

Vad härligt det låter! Håller med om att känslan med en liten minidator är häftig! Min är vit! :-)

2009-12-29 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0