Alors on dance

Oj vad det känns som lördag idag. Vet egentligen inte varför, men det kan bero på att vi tänkt ut ikväll...:) Dagen började med en härlig löptur i Sjungande dalens elljusspår. Sen efter lunch mötte jag mamma på stan för att köpa födelsedagspresenter till pappa som fyller hela 55 år på söndag. Vi köpte en svart plånbok i läder med extra mycket plats för de miljoner plastkort som pappa har. Vi hittade också Henning Mankells senaste Wallander-deckare i pocketform, Guillous Madame Terror och en bok om Maffia. Efter det tog vi en fika på Brinken och satt nog där nästan en timme och bara pratade och pratade.

Ser fram emot den resterande delen av veckan med ledighet. Ska inte köra/åka många mil kan jag ju säga; Erik räknade ut att vi lade mer än 350 mil bakom oss under veckan vi spenderade hos släktingarna i söder. Det var jätteroligt att träffa alla, men nästa gång tror jag att färdmedlet får bli tåg eller, ännu bättre; flyg.
En kort summering av våran vecka:
* Kusinträff i Norrtälje
* Sol och bad i Älmhult
* Grillning och bastubad i Hägdabygd
* Kamelridning på Öland
* Shopping på Väla utanför Helsingborg
* Arab-utställning i Halmstad
* Storm på Tylösand
* Ikea i Sundsvall

Nu ska jag gå och pussa lite på min lilla älskling:) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0