Sweet dreams?

Nedrans förkylning, den verkar aldrig ge med sig. Ändå är det en ganska lindrig variant, jag har inte varit sängliggande, utan det är någon slags ont-i-halsen-så-det-känns-som-taggtråd-varje-gång-man-sväljer-variant. Nej som sagt, jag har inte varit helt handlingsförlamad, så det har hunnits med två besök på Matfesten (som innefattade thai-mat, väldigt mumsig renrulle och ovanliga men ack så delikata kombinationen friterad camembert-ost med hjortronsylt), utgång med väldigt trevlig förfest och väldigt trevligt folk!

Ett tecken på att jag inte är riktigt kry är att jag drömmer helsjuka drömmar. Inatt körde jag på en kvinna på väg till jobbet. Det var på E4-an men kändes som en gata i stan eftersom folk gick omkring mitt på vägen. Pappa hade fått en ny röd jobbarbil och det var den jag körde. Plötsligt var jag ute och cyklade istället och det tog en välda tid att ta sig till jobbet. Haha, jag ska ta bussen till jobbet i eftermiddag så förhoppningsvis blir inte den verkliga färden till Lövånger lika äventyrlig som drömmens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0