Princess

Så var den beställd. Provade en parfym från Vera Wang när vi strosade omkring i Birsta centrum i söndags, vilket resulterar i att jag, varje gång jag slänger på mig halsduken, blir överfallen av en vidunderligt god doft. Sagt och gjort, på strawberrynet kostade den inte mer än 322 kr, och jag har ju sedan tidigare redan erkänt mitt parfymberoende, så ännu en flaska, till detta låga pris, är ju inget att säga något om. Det som skulle kunna vara en nackdel är väl kanske parfymens namn och utseende som bokstavligen skriker dagisbarn som älskar rosa och alltid bär en silvrig tiara i håret, men vad gör man inte då man hittar en guldklimp som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0