I got you babe

Det var länge sen en söndag var så härligt lång som den var i helgen. Promenerade upp till Vitberget i skinande sol, sen ner till strandpromenaden och slutligen stan. Vi hann till och med hem och slumra en stund (älsklingen snarkade som en björn!) innan vi skulle vidare på Alla hjärtans dag-middag hos Eriks föräldrar. Kvällen avslutade vi med att vara nostalgiska och se Sällskapsresan 2 och smaska på vaniljmunkar. Söndagar är inte så tokiga!

Igår jobbade jag kväll, men idag är jag ledig igen. Imorgon blir det ännu ett kvällspass, sen 7-17 på torsdag och avslutningsvis 7-14 på fredag. Igår gjorde jag nåt jag aldrig trodde jag skulle göra... satt och väntade på 23.30-bussen efter jobbet i den fulaste buss-kuren någonsin. Kändes nästan som när vi väntade på Greyhound-bussarna i Australien, dödstrött är rätta ordet. Jag var ju ledig idag så det gick ju bra, även fast jag typiskt nog kunde jag inte sova längre än till sju imorse. Är verkligen en urbota morgonmänniska!

Nu sitter jag och kollar på resor. Det finns ett flyg från Luleå till Phuket för endast 9198 kronor, det är nästan för bra för att vara sant. Då slipper man både åka ned till Arlanda och inte heller behöver man mellanlanda i Peking, Moskva eller någon annan stad vilket ofta är fallet med andra flygbolag. Resan tar mindre än 12 timmar och dessutom ingår en natt på hotell! Alltid bra, så man inte behöver stressa omkring och leta hotell det första man gör. Åååh, jag vill åka NU!



Ska försöka distrahera mig själv med att ta en promenad ner till OKQ8 för att hämta ut ett H&M-paket med några vårnyheter och reafynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0