Bulgarien

Jag och Hanna var och badade i Korängesjön igår. Det var inte så varmt kan jag säga. Men vi solade och pratade en massa istället. Och Hanna blev kär i kattungarna. Synd att Robin är allergisk bara, annars hade en av sötisarna fått ett hem.

Idag jobbade jag det sista innan vi åker iväg. Känns som det har blivit ganska mycket jobb nu sista tiden, även fast det mest varit halvdagar. Ska bli skönt med några lediga dagar. Klockan 22.10 imorgon åker vi! Längtar är bara förnamnet! Fast vi har halverst glömt av att växla pengar, så det blir att göra det imorgon på Forex tror jag. Vet inte om man kan växla pengar på Swedbank? Hur som helst ska det bli riktigt kul! - Bulgarien here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0