Till tomten

Jag brukar alltid skriva hur långa önskelistor som helst, men nu när jag tjänar egna pengar finns det liksom inget jag kan önska mig som jag inte kan köpa själv. Men jag har i alla fall lyckats komma på några grejer som jag inte riktigt känner för att köpa själv. Egentligen är jag bara så otroligt snål just nu, med långresan i baktankarna.


- Expedit
bokhylla 


- Resväska (kan ju behövas snart!)


- Tapetsering av mitt rum


- The Body Shop Mango Badskum


- Sminkkurs på Make Up Store


- Fördjupade studier i katastroffysik av Marisha Pessl

  

- The travel book: A Journey Trough Every Country in the World Lonley Planet


Kommentarer
Postat av: Pallan

Sminkkurs på Make Up Store är verkligen hur kul som helst=)

Kom på att jag har glömt att svara. Man går in på Design>Stilmall>Redigera Stilmall. Där det står background står det en kod efter. Ex. #FFFFFF och det är den du ska ändra för att ändra färgen som är runt om bloggen. Bakgrundsfärgen ändrar du där det står background-color #FFFFFF (eller nånannan kod). Här har du färgkoder att välja mellan http://www.mera.se/PMS.html Där det står HTML ovanför är det du ska välja.

"Vinjetten" vet jag inte riktigt hur man ska ändra. Det jag gjorde vara att göra en egen bakgrund i paint och klistrade in den! Tyckte det var mycket enklare:P

Hoppas du förstår mitt krångel=)

2007-12-05 @ 18:47:15
URL: http://pallerallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0