Debut

Jasi, nu har även jag hakat på bloggskrivartrenden. Är ju inte direkt ensam med den sysselsättningen. Vet inte hur mycket eller hur ofta jag kommer hinna skriva här - men men, kul känns det då i alla fall!

Idag på jobbet fick jag höra av chefen vilket kap det hade varit att anställa mig. Gissa om det värmde! Då kanske man kan hoppas på en tillsvidareanställning? :) Om det är nån som missat det så jobbar jag på hemtjänsten i Bureå. Det är ett - oftast - ganska roligt jobb. Men det är inte alls så stressigt som jag trodde innan, utan tvärtom: ibland blir man lite väl uttråkad av tristess. Men men, det är ett helt okej jobb.

Ååh, blir tokig. Har beställt en massa kläder från H&M Rowells, men paketet har blivit försenat två veckor. Det är så frustrerande att vänta hela tiden - jag vill ha kläderna nuu!
image2image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0