Det närmar sig!

Igår var jag, Emelie och Sara på Ticket och kollade om flygbiljetterna till våran långresa. Det kommer kosta 19 300 kr att besöka de platser vi tänkt. Resplanen ser ut så här: Perth (2v) - Sydney (2v) - Auckland (2v) - Phuket (2v) - Bankok (endast 2-3 dar). Och då har jag inte räknat med mellanlandningarna i bland annat Singapore och London. Vi var på Resia och kollade också, men den reseförsäljaren behövde några dar på sig att kolla upp priset så han skulle höra av sig på måndag. Hoppas han hittade nåt fynd! Enligt honom bör man egentligen boka ett halvår i förväg för att hitta de bästa priserna.. Men men.. Nåt som är säkert är att det känns så himla overkligt att vi kommer vara på andra sidan jordklotet om två månader! Så overkligt att jag får svindel. Världen kommer kännas betydligt mindre efter våran tripp!

Det blev inte bara reseplanerande igår, utan jag hann gå på stan och äta tacos med Therese också. Det är alltid lika kul! Vi har känt varandra sen jag var ett halvår gammal och hon nyfödd. Det bästa som fanns när jag och Monika var små var att fara och hälsa på Therese och Louise i Storbränna, Byske. Nuförtiden hinner vi inte träffas så ofta, men det känns alltid som att det bara var några dagar sen sist när man träffar dom. När vi är med varandra är det liksom garanterat att vi kommer ha kul. Vänner för livet kallas det :)


Kommentarer
Postat av: Pallan

ÅHHHHHHHHHHHHH jag är så avundsjuk på eran resa. Ni kommer nog ha hur kul som helst=)

2007-11-25 @ 21:51:19
URL: http://pallerallan.blogg.se
Postat av: angelica

Du måste skriva i resedagboken när ní är på storresan! jag tror det är resedagboken.se så kan alla hålla koll på er :)

2007-12-03 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0