Ensam hemma?

Jaha, nu har mamma och pappa åkt iväg till Småland. Egentligen var det tänkt att Jenny skulle hänga med också, men hon ångrade sig i sista sekund. Ibland undrar jag hur hon tänker, jag skulle inte ha tvekat en sekund att följa med till moster Marie och hennes sambo Görans 50-årskalas, om det inte var för att jag hade jobbet som höll mig kvar. Jag hade som förberett mig på att ha en skön vecka helt för mig själv i det här stora huset, men icket. Det som är bra är väl att Jenny kan hjälpa mig med att gå i ladugården någon morgon, så jag slipper stiga upp i ottan för att hinna duscha innan jobbet. Men annars... tja, vi är inte bästa vänner jag och Jenny :P Monika är ju på Malta just nu och håller som bäst på och packar inför hemresan till Arlanda. Där ska mamma och pappa hämta upp henne ikväll, sen åker dom vidare till de Småländska skogarna.

Nu verkar det bli sol... yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0