Vad hände sen?

Jag kan ju fortsätta på det där med studenten, att det var två år sedan vi gick ut. Vad har egentligen hänt sen dess? Ganska mycket ändå. Nästan hela sommaren 2006 jobbade jag som parkarbetare i Bureå. Efter det blev det fortsatt pluggande, men inte samhälls som jag läste på gymnasiet, utan Naturvetenskapliga basåret på Campus i Skellefteå. Det var ganska soft, med tanke på att det räckte med godkänt i de ämnen man läste och att jag inte läste alla ämnen gjorde ju inte det hela mindre härligt, förutom på vårterminen då det blev intensivpluggande av MatteD under två, tre månader. Det var verkligen ett härligt gäng som läste naturvetenskap det där läsåret. Sommaren 2007 jobbade jag på Hemtjänsten i Bureå och det fortsatte jag med hela hösten och ända fram till slutet av januari då jag, Emelie och Sara åkte iväg på den efterlängtade långresan. Nog för att den kunde ha fått vara längre, gärna ett halvår minst! Men två månader är ändå två månader och vi var med om så otroligt mycket roligt och galet. Nu är det jobb som gäller igen och det kommer det göra hela sommaren. Sen får vi se vad som händer. Finns så många val och möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0