Jag kan inte få nog

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Inga, använder aldrig nån

Vilken svordom använder du mest?
Är väl ingen svordoms-älskare direkt, men om jag blir riktigt arg rör det sig om helvete, jävlar, fan.. de vanliga

Äger du en iPod?
Nej klarar mig bra med min lilla illgröna MPAXX

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Varierar, men om jag ska jobba, 05.00, sjukt tidigt, men måste man ta bussen till jobbet så måste man!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket, men skulle nog resa nånstans ganska så snabbt, helst Sydamerika

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än idag, men till lunch blev det linssoppa med lax, mumma

Kan du vissla?
Jaaa

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg-och-dalbanan

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör dom säkert, men inget jag går omkring och grubblar på

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Bureå med sitt Konsum och Tony's kläder är inte speciellt stort ;P

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja inte direkt

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing typ

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär men vill ha en mini-laptop snarast!

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Haha dejtar våra underbara kattungar varje dag

Vad har du för väder?
Växlande molnighet

Gillar du att flyga i flygplan?
Om det erbjuds filmvisning och det serveras god mat, ja, men annars, nja...

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Skulle inte tro det

När sov du senast på golvet?
Hmm så länge sen att jag inte minns, men sov i tält på Fraser Island i april och det räknas väl nästan som att sova på golv? :P

Vilken är din pappas hemstad?
Övre Bäck (som egentligen inte är en stad men)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 7

Äter du frukost dagligen?
Överlever inte utan


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nja kan man ju inte direkt påstå :P

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Blir nästan vimmelkanting när jag tänker på det.. redan 23??!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja inte speciellt, beror ju helt på situationen

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jenny som gjort slut på min ansiktsmask-tub

Vad var det senaste du åt?
Svarta vinbär

Gillar du senap?
Det är gott på korv

Skulle du säga att du är trendig?
Nja har inte riktigt råd att vara trendig i sommar

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja lite, fast jag är själv dålig på det

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Gillar inte kött

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Kanske Emil

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0