Just because

Vad heter du?: Ann Karin Pettersson
Ålder: 22 år
Längd: 168 cm
Hårfärg: Ljusblond
Ögonfärg: Ljusblå
Beroende av: Just nu jordgubbar, kan äta hur många som helst:)
Hur mycket smink använder du dagligen?: Nu på sommaren inte speciellt mycket, typ bara mascara och läppglans
Vad har du ätit idag?: en hel del.. frukost, lunch, tidig middag, fika och så fika igen ;p
Dagens klädsel: Så lite som möjligt i denna värme! Har gått runt i bikini hela dan, förutom när jag jobbade nu ikväll.
Glädje just nu?: Vädret!:)
Irritation just nu?: Att man måste jobba när det är så fint väder
Senaste låt du hörde?: Supermassive black hole - Muse
Senaste inköp?: Tre behåar och ett linne från H&M
Vilka hårfärger har du haft?: Har alltid haft blont fram till för nåt år sen då jag färgade det rödbrunt, nu är det blont igen
Brukar du äta frukost?: Varje morgon, klarar mig inte utan
Vad gör du om helgerna?: Just nu jobbar jag typ varje helg :p men annars umgås med vännerna, festar ibland och tar de allmänt soft
Gillar du att få uppmärksamhet?: Det beror helt på för vad
Husdjur: Katterna Simpson, Leon, Ingvar och Gördis, hästen Harmony och två tjurar
Hur är ditt hår?: Längre än någonsin typ
Brukar du bädda sängen?: Glömmer oftast av det, men kanske en gång i veckan
Har du mest skivor eller filmer?: Skivor
Favoritaffär?: Svårt val, men kanske H&M eller Monki
Vad har du på väggarna?: Typ bokhyllor och tavlor
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Har redan hunnit bo hemifrån i några månader, men permanent hoppas jag på så snart som möjligt!
Hur många timmar sover du per natt?: Varierar, men för att funka behöver jag nog sova åtminstone sju timmar
Beskriv dig själv med tre ord: positiv, reseälskare, livsnjutare
Vem betyder mest för dig?: Flera!
Föredrar du att vara singel?: Både och
Hur mår du just nu?: Finfint, men trööött efter jobbet
Senaste program du såg på?: Minns typ inte, har inte sett tv på flera dar
Senaste film: Hehe det var nog Die Hard
Vad var det senaste du sa?: Gonatt
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Morgon o kväll
Vem vet mest om dig?: Det är nog mamma
Vad har du i ditt fönster?: Tre kaktusar, en vas och två skålar med sand och snäckor i
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Monika
Hur dags gick du och la dig igår?: 23-tiden
Och klev upp?: 7 tror jag
Vad behöver du mest just nu?: Gå och lägga mig
Har du fler kort på dig än på dina vänner?: Har faktiskt aldrig räknat:p
Har du bra minne?: Om jag är stressad, nästan obefintligt, men annars ganska bra
För eller emot plastikoperationer?: Det är upp till var och en, men det är vackert med skavanker
Vad ska du göra ikväll?: Inte mycket, kanske läsa lite, annars sova
Svårt eller lätt att sitta still?: Om jag är på jobbet svårt, men hemma lätt
Är du enkelspårig?: Nja, jag föredrar variation
Hur vill du avsluta det här?: Nu!

Kommentarer
Postat av: Ammy

Supermassive black hole - Muse



Ann du har så bra musiksmak, älskar också den låten, diggar till den just nu

2009-08-10 @ 19:21:23
URL: http://konstapeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0