Min drog

Idag är stora kaffe-drickar-dagen. Är redan inne på min tredje kopp idag och det händer inte ofta att jag dricker så stora mängder. Vad skulle man egentligen göra utan kaffe? Har faktiskt svårt att se hur jag skulle kunna klara mig utan denna dryck under årets mörkaste månader.

Bussen till jobbet havererade i morse, vilket fick till följden att jag blev tvungen att byta buss två gånger och kom till jobbet typ en halvtimme för sent. Men det löste sig. Väl på jobbet så visade det sig att en av våra vårdtagare helt oväntat dött igår morse. Visserligen har hon varit sig lite olik den senaste tiden, men hon har varit betydligt friskare än andra vårdtagare som vi väntat skulle ha gått bort för länge sen. Väldigt tråkigt faktiskt att hon lämnat oss, hon var en av favoriterna.

Nu har snön kommit! Och det med besked - så otroligt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0